Με σιδηροδρομική ΠΑΘΕ το 2019, σιδηροδρομική Εγνατία και κάθετους άξονες η Ελλάδα «χτυπάει» τα λιμάνια της Δυτικής Ευρώπης

Με την υλοποίηση των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων για αντίστοιχη ΠΑΘΕ και Εγνατία, τα ελληνικά λιμάνια θα ανταγωνίζονται αυτά της Δυτικής Ευρώπης, η Ελλάδα ανοίγει τους «δρόμους του μεταξιού» που θέλει η Κίνα. Ενώ στο προσκήνιο της επικαιρότητας είναι συνήθως οι σιδηρόδρομοι, υπάρχουν άλλα πολύ σημαντικά έργα σε εξέλιξη, όπως οι σιδηρόδρομοι, σημείωσε ο κ.Σπίρτζης, στο…

Details

Παραδίδονται ως το τέλος Μαρτίου πέντε & ακολουθεί «νέα γενιά» μεγάλων έργων – ηλεκτρονικός πομποδέκτης σε όλα τα οχήματα και μείωση διοδίων

Σε χρήση παραδίδονται μετά από χρόνια ταλαιπωρίας και οικονομικής αιμορραγίας του Δημοσίου τα πέντε μεγάλα έργα στους οδικούς άξονες, με ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα για τα διόδια που θα οδηγήσει στη μείωσή τους. «Τα έργα έχουν πολλές διαστάσεις. Είχαμε απομονωμένη την μισή Ελλάδα, το τρίτο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της χώρας, την Πάτρα, αλλά και την Ήπειρο,…

Details

Συνέντευξη στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και τον δημοσιογράφο κ. Γιώργο Ψύλλια

Ερ. Κύριε υπουργέ, είδαμε στο Eurogroup ότι οι θεσμοί πιέζουν την κυβέρνηση να πάρει μέτρα εδώ και τώρα που θα ισχύσουν μετά το 2019. Πώς απαντά η κυβέρνηση; Απ. Δεν νομίζω ότι είναι στρίμωγμα, είναι μια ακόμη διαπραγμάτευση, αυτό που ζούμε κάθε φορά. Οι αντιθέσεις και οι διαφωνίες μεταξύ των δανειστών τους οδηγούν σε παράλογες…

Details

Διαδοχικές συναντήσεις στην Πάτρα με στόχο να βγει άμεσα η πόλη και η Δυτική Ελλάδα από την απομόνωση δεκαετιών

Πολύ ουσιαστικός ο διάλογος με το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, η συνεργασία θα συνεχιστεί. Στόχος, μέχρι τέλους 2017 να είναι έτοιμη η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη και το 2019 οι πολίτες να κάνουν το Αθήνα-Πάτρα σε μία ώρα και πενήντα πέντε λεπτά Επιθεώρηση της προόδου των κατασκευαστικών εργασίων στην Ολυμπία Οδό και τον σιδηροδρομικό άξονα Κιάτο-Πάτρα:…

Details